Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 16:12 - All Hope Is Gone
Автор: losi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1381 Коментари: 2 Гласове:
0



Новият албум на Slipknot. С едноименната песен в него. Доста емблематично заглавие за настоящето време, поне според мен.  Сега ще ме обвинят и ще кажат, че съм Емо, депресар и не знам си какво. Е, със съжаление ще ви разочаровам, но не съм. Напротив, аз съм изключително положителен човек, живеещ във време, ухаещо на безнадеждност.

Е, има места където това не е така. Помислете – всеки бяга уикенда или се опитва поне, само и само да се спаси от действителността. Но после пак идва понеделник. Доста е масово. Интересно от друга страна, колко от вас са загубили надежда, че примерно положението тук ще се оправи? Реално то се оправя, но за сметка на това пък неща които са си били добре се скапват.  Колко от вас ходят на избори? Аз не. За какво?

Надеждата умира последна. Well, it is gone. И не е вярно. След нея остава безразличието. На мен не ми пука какво става с държавата, да подхванем предходния пример. Ние реално си живеем в анархия. Деорганизирана. По-добре да си спретнем една анархия ние, поне да не се самозалъгваме.

Друга интересна мисъл. Колко от вас стоят по цял ден затворени в мрачни офиси и мечтаят за свобода? Мислите ли, че това е нормално за човек? Да, еволюцията ще го направи. Но еволюцията не се случва за едно денонощие. Мнозинството от нас прекарват по поне 6 часа на ден затворени. Всеки ден. Колко често боледувате? Аз боледувам веднъж в година но рядко, само че прекарвам голяма част от времето си на слънце, планина и като цяло въздух. И пак е крайно недостатъчно.

 

Няма страшно, всичко вече се компенсира от медицината. Има хапчета за успокоение, за храносмилане, витамини. Както се пее в една нова песен на известна Българска група, „Ха, май че съм напълнял, ще взема да си взема от новата хранителна добавка”. Аз вече пия по повече от 10 хапчета на ден. За какво ли не. Дори и не са за нерви, държа да отбележа. Дядо ми по-малко хапчета пие от мен. Няма да ви казвам на колко години е, ще се депресирате. Но пък цял живот живя на село на спокойствие.

Не съм депресиран. По-жив съм от всякога. Но както живеем в днешно време не е лесно. А какъв е смисъла да живеем трудно? Заслужава ли си цената? Според мен не. Оптимист съм, скоро ще се промени това. Аз ще го променя за себе си. А вие?

 

All Hope is Gone – правилно. В тези случаи я заменям с друга надежда. Мечтите ви се сбъдват „Едно на милион”, но ако са истински „това се случва всеки 9 от 10 пъти”. Пробвал съм.

 

Поздрави:

http://www.youtube.com/watch?v=MEEMn5mdnl8

image



Тагове:   Hope,   Gone,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ех още една много вярна тема, като ...
22.10.2008 16:28
Ех още една много вярна тема, като гледам провокирана от любимата ми група, но какво да се прави надежда за някои наистина няма. Само тези които се борят за нещо и вярват в него го постигат, а за останалите просто надежда наистина няма.
цитирай
2. losi - Цветя
22.10.2008 17:28
Реално погледнато н ие сме като гъби - държат ни на тъмно и ни хранят с (с извинение) лайна.

А ние се опитваме да се държим като цветя - блъскаме витамини и минерали и се мъчим да хванем и малкото слънчице, полагащо ни се в обедната почивка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: losi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51566
Постинги: 18
Коментари: 46
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930